• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Elektronická tabuľa

Ponuka pre časť 1

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 2

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 3

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 4

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 5

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 6

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 7

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 8

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Ponuka pre časť 9

05.08.2019 10:00 lehota uplynula

Predmet zákazky

Identifikátor
V201950
Názov

Technická správa budov a servis zariadení

Stručný opis

Služby a práce pozostávajú z vykonávania pozáručných a záručných servisných služieb, obsluhy zariadení a koordinácie servisných prác pre: A. Výťahy B. Brány a rampy C. Chladenie a vzduchotechnika (Klimatizácia a VZT) D. Trafostanice E. UPS náhradných zdrojov F. Dieselagregáty G. Merania a regulácie …

Druh zákazky
Služby
Postup obstáravania
Verejná súťaž - reverzná
Hlavné CPV
  • 50700000-2 Opravy a údržba vnútornej inštalácie budov
Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ)
24 460 000,00 EUR
Číslo vestníka ÚVO
136/2019 - 10.07.2019 16353 - MSS
Číslo vestníka EÚ
2019/S 130-319340

Objednávateľ

Obchodné meno / názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Adresa sídla
Pribinova 2, Bratislava, 81272, Slovensko

Priebeh obstarávania

Dátum odoslania Oznámenia / Výzvy
04.07.2019
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00
Ponuka
  • 05.08.2019 10:00
    06.08.2019 12:00

04.04.2022 12:26

bola pridaná príloha plnenie_OVO1_2019_000465_05_2021.pdf do položky spisu Informácie v zmysle § 64 ods. 1 písm. d) zákona. Zmena bola zobrazená na elektronickej tabuli

04.04.2022 12:26

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka Informácie v zmysle § 64 ods. 1 písm. d) zákona

13.11.2019 08:44

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka Správa o zákazke
Informácia o stave
Pre informáciu o priebehu súťaže prejdite na elektronickú tabuľu jej časti

Súťažné podklady / Výzva Prevziať všetky prílohy

Súbor Poznámka Dátum
 Ponuka pre časť 1 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,56 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 2 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,41 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 3 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,81 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 4 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,92 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 5 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,76 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 6 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,61 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 7 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,90 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 8 - Hodnotiace kritériá.pdf 129,01 kB
09.07.2019
 Ponuka pre časť 9 - Hodnotiace kritériá.pdf 128,74 kB
09.07.2019
 0_SP_VS_reverz_Sutazne_podklady_Údržba budov.docx 132,20 kB
SÚŤAŽNÉ PODKLADY
09.07.2019
 1_Príloha č. 1 SP - Opis predmetu zákazky.docx 78,26 kB
Príloha č. 1 - Opis predmetu zákazky
09.07.2019
 2_Príloha č.2 SP - Návrh Rámcovej dohody Tech_spr_a_srv_zariadení_V3_po_doplneni_shnm.docx 48,99 kB
Príloha č. 2 - Návrh Rámcovej dohody
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 1 - Centrum podpory Trnava.xlsx 38,93 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 1 - Objekty a zariadenia v Trnavskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 2 - Centrum podpory Nitra.xlsx 39,68 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 2 - Objekty a zariadenia v Nitrianskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 3 - Centrum podpory Trenčín.xlsx 38,70 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 3 - Objekty a zariadenia v Trenčianskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 4 - Centrum podpory Banská Bystrica.xlsx 38,82 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 4 - Objekty a zariadenia v Banskobystric kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 5 - Centrum podpory Žilina.xlsx 38,80 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 5 - Objekty a zariadenia v Žilinskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 6 - Centrum podpory Prešov.xlsx 38,85 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 6 - Objekty a zariadenia v Prešovskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 7 - Centrum podpory Košice.xlsx 39,00 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 7 - Objekty a zariadenia v Košickom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 8 - Centrum podpory Bratislava.xlsx 39,89 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 8 - Objekty a zariadenia v Bratislavskom kraji
09.07.2019
 3_Príloha č.3 SP Vzor Štrukturovaný rozpočet pre časť 9 - Útvary SHNM.xlsx 39,66 kB
Príloha č.3 - Vzor Štruktúrovaného rozpočtu Pre časť 9 - Útvary SHNM v rámci SR
09.07.2019
 4_Príloha č.4 SP Kritérium na vyhodnotenie ponúk.docx 30,62 kB
Príloha č.4 - KRITÉRIUM na vyhodnotenie ponúk
09.07.2019
 5_Priloha č.5 SP Podmienky_účasti.docx 26,16 kB
Príloha č. 5 - PODMIENKY ÚČASTI
09.07.2019
 6_Príloha č. 6 SP Jednotný európsky dokument.pdf 80,09 kB
Príloha č. 6 - Jednotný európsky dokument .pdf formát
09.07.2019
 6_Príloha č. 6 SP Jednotný európsky dokument.xml 131,38 kB Zobraziť JED Vytvoriť odpoveď
Príloha č. 6 - Jednotný európsky dokument .xml formát
09.07.2019
 7_Priloha č. 7 SP Čestné vyhlásenia uchádzača.docx 13,07 kB
Príloha č. 7 - Čestné vyhlásenie uchádzača
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 1 Trnava.xls 46,50 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 1 - Trnavský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 2 Nitra.xlsx 21,58 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 2 - Nitrianský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 3 Trenčín.xlsx 17,87 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 3 - Trenčianský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 4 Banská Bystrica.xlsx 24,88 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 4 - Banskobystrický kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 5 Žilina.xlsx 22,30 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 5 - Žilinský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 6 Prešov.docx 23,02 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 6 - Prešovský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 8 Bratislava.xlsx 18,56 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 8 - Bratislavský kraj
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 9 SHNM MVSR.xlsx 12,68 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 9 - Útvary SHNM v rámci SR
09.07.2019
 8_Príloha č. 8 SP_Miesta dodania 7 Košice.xlsx 32,41 kB
Príloha č. 8 - Miesta dodania pre časť 7 - Košický kraj
09.07.2019
 Údaje pre kontrolu integrity príloh súťažných podkladov.pdf 168,15 kB
09.07.2019

Dokumenty zákazky

Dokument / Formulár Poznámka Dátum zverejnenia
 Oznámenie o vyhlásení VO 09.07.2019
 Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky č.1 31.07.2019
 Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky č.2 31.07.2019
 Technická správa budov a servis zariadení – časť 7 objekty a zariadenia v Košickom kraji - oznámenie o zrušení postupu verejného obstarávania 12.09.2019
 Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 23.09.2019
 Rámcová dohoda 08.11.2019
 Zápisnice 08.11.2019
 Správa o zákazke 13.11.2019
 Informácie v zmysle § 64 ods. 1 písm. d) zákona 04.04.2022

Súvisiace zákazky alebo aktivity v EO ?

Identifikátor Názov

História mojich ponúk / žiadostí

Ponuka / žiadosť Stav Dátum

Konkrétne obstarávania DNS

Zákazka
Zoradené podľa dátumu vyhlásenia / zverejnenia
Dátum vyhlásenia Lehota na predkladanie ponúk / žiadostí Hodnota zákazky

Doplnkové CPV

Načítavam ...
Načítavam ...
Načítavam ...
1.0.31.10 27.07.2023 23:32

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

dovoľujeme si Vás informovať, že ku dňu 1.5.2019 bude v systéme EKS ukončené prechodné obdobie, kedy je možné ľubovoľne prepínať medzi novým a starým dizajnom stránky. Po tomto termíne zostane nový dizajn automaticky aktívny všetkým používateľom a starý dizajn bude vypnutý.

Zoznam chýb