• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Elektronická tabuľa

Ponuka - časť 1 pre časť 1

07.12.2018 10:00 lehota uplynula

Ponuka - časť 2 pre časť 2

07.12.2018 10:00 lehota uplynula

Ponuka - časť 3 pre časť 3

07.12.2018 10:00 lehota uplynula

Predmet zákazky

Identifikátor
V201844
Názov

Nákup, montáž a inovácia automatických meteorologických staníc (AMS), vrátane dodania softvéru (SW) a hardvéru (HW) pre Horskú záchrannú službu

Stručný opis

Predmetom tejto zákazky je najmä dodávka komplexného systému včasného varovania, pripravenosti a vydávania adresných a včasných výstrah pred rizikami v horskom prostredí. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Druh zákazky
Tovary
Postup obstáravania
Reverzná verejná súťaž
Hlavné CPV
  • 35000000-4 Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ)
1 918 659,00 EUR
Číslo vestníka ÚVO
209/2018 zo dňa 24.10.2018 pod zn. 15047-MST
Číslo vestníka EÚ
S/204 zo dňa 23.10.2018 pod zn. 2018/S 204-464351

Objednávateľ

Obchodné meno / názov
Horská záchranná služba
IČO
37879693
Adresa sídla
Horný Smokovec 17052, Vysoké Tatry, 06201, Slovensko

Priebeh obstarávania

Dátum odoslania Oznámenia / Výzvy
19.10.2018
Ponuka - časť 1
  • 07.12.2018 10:00
    07.12.2018 10:30
Ponuka - časť 2
  • 07.12.2018 10:00
    07.12.2018 10:30
Ponuka - časť 3
  • 07.12.2018 10:00
    07.12.2018 10:30

12.04.2022 15:57

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka Oznámenie o výsledku VO za I.Q.2022

21.03.2022 17:44

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka OPRAVA - IDE O Časť 1 (nie o Časť 3) - Objednávka

21.03.2022 17:24

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka Časť 3 - Objednávka
Informácia o stave
Pre informáciu o priebehu súťaže prejdite na elektronickú tabuľu jej časti

Súťažné podklady / Výzva Prevziať všetky prílohy

Súbor Poznámka Dátum
 Ponuka - časť 1 pre časť 1 - Hodnotiace kritériá.pdf 118,57 kB
23.10.2018
 Ponuka - časť 2 pre časť 2 - Hodnotiace kritériá.pdf 118,97 kB
23.10.2018
 Ponuka - časť 3 pre časť 3 - Hodnotiace kritériá.pdf 117,79 kB
23.10.2018
 20181010_SP-Nákup montáž a inovácia AMS vrátane dodania HW,SW pre HZS_final_loga.pdf 443,71 kB
Súťažné podklady pre všetky časti zákazky
23.10.2018
 Priloha_c_1_Opis_predmetu zakazky_technicke_poziadavky_final.docx 166,13 kB
Príloha súťažných podkladov (SP) pre všetky časti zákazky (použiť pre prísl. časť zákazky podľa SP)
23.10.2018
 Priloha_c_2_Navrh_Ramcovej_dohody_final.docx 77,48 kB
Príloha súťažných podkladov (SP) pre všetky časti zákazky (použiť pre prísl. časť zákazky podľa SP)
23.10.2018
 Priloha_c_3_Vzor_strukturovaneho_rozpoctu_ceny_final.docx 67,75 kB
Príloha súťažných podkladov (SP) pre všetky časti zákazky (použiť pre prísl. časť zákazky podľa SP)
23.10.2018
 Priloha_c_5_Formular_Vyhlaseni_uchadzaca_a_plnomocenstiev_uchadzaca_final.docx 25,56 kB
Príloha súťažných podkladov (SP) pre všetky časti zákazky (použiť pre prísl. časť zákazky podľa SP)
23.10.2018
 Priloha_c_4_Formular_Jednotneho_europskeho_dokumentu_final.docx 182,88 kB
Príloha súťažných podkladov (SP) pre všetky časti zákazky (použiť pre prísl. časť zákazky podľa SP)
23.10.2018
 Integrita príloh sútažných podkladov.pdf 151,66 kB
23.10.2018

Dokumenty zákazky

Dokument / Formulár Poznámka Dátum zverejnenia
 Oznámenie o vyhlásení VO v OJ - 2018/S204-464351 23.10.2018
 Oznámenie o vyhlásení VO vo VVO - 15047-MST 24.10.2018
 Zmena súťažných podkladov č. 1 19.11.2018
 Predĺženie lehoty na predkladanie ponúk a lehoty na otváranie ponúk 23.11.2018
 KORIGENDUM č. 1 (OJ-2018-OJS228-521643-sk) 27.11.2018
 20181127 - Vysvetlenie 27.11.2018
 KORIGENDUM č. 1 (ÚVO_VVO č. 234/2018, zn. 17026-iox) 28.11.2018
 Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov (časť 1 až časť 3) 27.03.2019
 Informácia o vydaní rozhodnutia o predbežnom opatrení Úradom pre verejné obstarávanie 13.06.2019
 Čast_1_ Rámcova dohoda 28.10.2019
 CRZ - zverejnená Rámcová dohoda č. 2019018 (časť 1) 28.10.2019
 Čast_2_ Rámcova dohoda 28.10.2019
 CRZ - zverejnená Rámcová dohoda č. 2019019 (časť 2) 28.10.2019
 Zápisnica z otvárania ponúk - časť 1 a časť 2 28.10.2019
 Zápisnica z posúdenia splnenia podmienok účasti - časť 1 a časť 2 28.10.2019
 Zápisnica z vyhodnotenia ponúk - časť 1 28.10.2019
  Zápisnica z vyhodnotenia ponúk - časť 2 28.10.2019
 Ponuka č. 1: MicroStep-MIS, spol.s r.o. 28.10.2019
 Ponuka č. 1: VND s.r.o. 28.10.2019
  Ponuka č. 2: MicroStep-MIS, spol.s r.o. 28.10.2019
 Ponuka č. 2: YMS 28.10.2019
 Časť_3_ Rámcova dohoda 08.11.2019
 CRZ - zverejnená Rámcová dohoda č. 145/2019 (časť 3) 08.11.2019
 Zápisnica z otvárania ponúk - časť 3 08.11.2019
  Zápisnica z posúdenia splnenia podmienok účasti - časť 3 08.11.2019
 Zápisnica z vyhodnotenia ponúk - časť 3 08.11.2019
 Ponuka č. 1: AUTOCONT s.r.o. 08.11.2019
 Správa o zákazke 08.11.2019
 Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu verejného obstarávania 08.11.2019
 Oznámenie o výsledku verejného obstarávania 12.11.2019
  Oznámenie o výsledku verejného obstarávania 13.11.2019
 Časť 3 - Objednávky 27.04.2020
 Časť 1 - Objednávky 25.06.2020
 Časť 1 - Objednávky 06.07.2020
 Časť 2 - Objednávky 06.07.2020
 Časť 1 - Objednávky 17.07.2020
 Oznámenie o výsledku VO za II.Q 2020 23.07.2020
 Časť 1 - Objednávky 04.08.2020
 Časť 1 - Objednávky 14.08.2020
 Časť 3 - Objednávka 21.09.2020
 Časť 3 - Objednávka 26.10.2020
 Oznámenie o výsledku VO za III.Q 2020 31.10.2020
 Oznámenie o výsledku VO za IV.Q 2020 30.01.2021
 Časť 2 - Objednávka 30.01.2021
 Časť 1 - Objednávky (3 x) 30.01.2021
 Časť 1 - Objednávka 04.02.2021
 Časť 1- Objednávka 22.04.2021
 Oznámenie o výsledku VO za I.Q 2021 27.04.2021
 Suma skutočne uhradeného plnenia + subdodávky za rok 2020 03.05.2021
 Oznámenie o výsledku VO za II.Q.2021 29.07.2021
 Časť 3 - Objednávka 21.03.2022
 OPRAVA - IDE O Časť 1 (nie o Časť 3) - Objednávka 21.03.2022
 Oznámenie o výsledku VO za I.Q.2022 12.04.2022

Súvisiace zákazky alebo aktivity v EO ?

Identifikátor Názov

História mojich ponúk / žiadostí

Ponuka / žiadosť Stav Dátum

Konkrétne obstarávania DNS

Zákazka
Zoradené podľa dátumu vyhlásenia / zverejnenia
Dátum vyhlásenia Lehota na predkladanie ponúk / žiadostí Hodnota zákazky

Doplnkové CPV

Načítavam ...
Načítavam ...
Načítavam ...
1.0.31.10 27.07.2023 23:32

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

dovoľujeme si Vás informovať, že ku dňu 1.5.2019 bude v systéme EKS ukončené prechodné obdobie, kedy je možné ľubovoľne prepínať medzi novým a starým dizajnom stránky. Po tomto termíne zostane nový dizajn automaticky aktívny všetkým používateľom a starý dizajn bude vypnutý.

Zoznam chýb