• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Elektronická tabuľa

Ponuka 30.05.2019 10:00 lehota uplynula

Predmet zákazky

Identifikátor
V201914
Názov

Zabezpečenie technickej asistencie pri voľbách na území Slovenskej republiky

Stručný opis

Predmetom zákazky je zabezpečenie technickej asistencie pri voľbách na území Slovenskej republiky pozostávajúcej z: 1.A Technická asistencia pri zabezpečení volebných tlačovín 1.B Technická asistencia pri zabezpečení obálok na hlasovanie 1.C Technická asistencia pri zabezpečení kartónových produktov

Druh zákazky
Služby
Postup obstáravania
Verejná súťaž
Hlavné CPV
  • 79824000-6 Tlačiarenské a distribučné služby
Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ)
9 811 865,29 EUR
Číslo vestníka ÚVO
Vestník č.76/2019 zo 17.04.2019 pod zn. 8006-MSS
Číslo vestníka EÚ
2019/S 075-178392

Objednávateľ

Obchodné meno / názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Adresa sídla
Pribinova 2, Bratislava, 81272, Slovensko

Priebeh obstarávania

Dátum odoslania Oznámenia / Výzvy
12.04.2019
Ponuka
  • 30.05.2019 10:00
    30.05.2019 13:00

10.03.2023 12:57

bola pridaná príloha plnenie_VZ_76_2022_2350.pdf do položky spisu Informácie v zmysle § 64 ods. 1 písm. d) zákona. Zmena bola zobrazená na elektronickej tabuli

09.03.2023 11:21

bola pridaná príloha VZ_76_2022_2350_k_RD_OVO2_2019_000425_13.pdf do položky spisu Vykonávacia zmluva č. 76/2022/2350 k RD o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13. Zmena bola zobrazená na elektronickej tabuli

09.03.2023 11:21

v zozname dokumentov na elektronickej tabuli bola zverejnená položka Vykonávacia zmluva č. 76/2022/2350 k RD o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13
Informácia o stave
K zákazke bola uzatvorená zmluva alebo rámcová dohoda

Súťažné podklady / Výzva Prevziať všetky prílohy

Súbor Poznámka Dátum
 Ponuka - Hodnotiace kritériá.pdf 121,69 kB
25.04.2019
 espd-request.pdf 81,17 kB
Príloha č.6 JED
16.04.2019
 espd-request.xml 135,95 kB Zobraziť JED Vytvoriť odpoveď
Príloha č.6 JED
16.04.2019
 VS_Sutazne_podklady_Zabezpečenie technickej asistencie pri voľbách na území Slovenskej republiky.docx 172,96 kB
16.04.2019
 Príloha č.2 súťažných podkladov_návrh rámcovej dohody.docx 110,56 kB
16.04.2019
 Príloha č.4_Kritérium na vyhodnotenie ponúk pravidlá uplatňovania kritéria na vyhodnotenie ponúk.docx 114,87 kB
16.04.2019
 Príloha č.5 súťažných podkladov Podmienky účasti.docx 26,41 kB
16.04.2019
 Príloha č.7 súťažných podkladov_návrh Vykonávacej zmluvy.docx 23,59 kB
16.04.2019
 Príloha č.8 súťažných podkladov_ČESTNÉ VYHLÁSENIE UCHÁDZAČA O ZHODE ELEKTRONICKEJ PONUKY S ORIGINÁLOM (2).docx 78,22 kB
16.04.2019
 Príloha č.9_Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky.docx 17,88 kB
16.04.2019
 Príloha č.1 súťažných podkladov_Opis predmetu zákazky_doplnenie na základe doplnenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky.docx 121,62 kB
25.04.2019
 1_Príloha č.3 súťažných podkladov - Vzor štruktúrovaného rozpočtu ceny rámcovej dohody.xlsx 26,42 kB
25.04.2019
 Údaje pre kontrolu integrity príloh súťažných podkladov.pdf 150,07 kB
25.04.2019

Dokumenty zákazky

Dokument / Formulár Poznámka Dátum zverejnenia
 Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania_TED 16.04.2019
 Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania_VVO 17.04.2019
 Korigendum_zosúladenie lehoty viazanosti 23.04.2019
 Korigendum_zosúladenie lehoty viazanosti_VVO_8437 - IOX 25.04.2019
 Vysvetlenie a doplnenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti 25.04.2019
 Vysvetlenie informácií_úprava textu v časti Otváranie ponúk 02.05.2019
 Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti č. 2 07.05.2019
 Korigendum_predĺženie lehoty na predkladanie ponúk 13.05.2019
 Zápisnica z otvárania ponúk 05.06.2019
 INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK A PORADIE UCHÁDZAČOV 10.06.2019
 Potvrdenie o prevzatí ponuky_Bonus real_Vzorky 26.06.2019
 Potvrdenie o prijatí ponuky_DOLIS GOEN_Vzorky_Banková záruka 26.06.2019
 Ponuka uchádzača BONUS REAL, s.r.o. 26.06.2019
 Ponuka uchádzača DOLIS GOEN, s.r.o. 26.06.2019
 Zápisnica z posúdenia splnenia podmienok účasti_na zverejnenie_bez podpisov 26.06.2019
 Zápisnica z vyhodnotenia ponúk_na zverejnenie_bez podpisov 26.06.2019
 Rámcová dohoda o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 02.07.2019
 Zverejnenie Rámcovej dohody o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 02.07.2019
 Potvrdenie o zverejnení rámcovej dohody 02.07.2019
 Správa o zákazke_§ 24 ods.3 zákona 08.07.2019
 Vykonávacia zmluva č. 67/2019/2350 k RD o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 18.11.2019
 Štvrťročné hlásenie plnenia rámcovej dohody podľa § 26 ods.5 zákona 20.01.2020
 Informácie v zmysle § 64 ods. 1 písm. d) zákona 22.01.2020
 Dodatok č. 1 k Rámcovej dohode o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 06.07.2022
 Vykonávacia zmluva č. 56/2022/2350 k RD o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 06.07.2022
 Dodatok č. 2 k Rámcovej dohode o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 03.11.2022
 Vykonávacia zmluva č. 76/2022/2350 k RD o poskytnutí služieb č. OVO2-2019/000425-13 09.03.2023

Súvisiace zákazky alebo aktivity v EO ?

Identifikátor Názov

História mojich ponúk / žiadostí

Ponuka / žiadosť Stav Dátum

Konkrétne obstarávania DNS

Zákazka
Zoradené podľa dátumu vyhlásenia / zverejnenia
Dátum vyhlásenia Lehota na predkladanie ponúk / žiadostí Hodnota zákazky

Doplnkové CPV

Načítavam ...
Načítavam ...
Načítavam ...
1.0.31.10 27.07.2023 23:32

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

dovoľujeme si Vás informovať, že ku dňu 1.5.2019 bude v systéme EKS ukončené prechodné obdobie, kedy je možné ľubovoľne prepínať medzi novým a starým dizajnom stránky. Po tomto termíne zostane nový dizajn automaticky aktívny všetkým používateľom a starý dizajn bude vypnutý.

Zoznam chýb